Welke service kunnen wij u bieden?

U als ondernemer of DGA heeft binnen uw bedrijf een strategie ontwikkeld die de drijvende kracht achter uw onderneming is.

U weet als geen ander wat er binnen uw bedrijf speelt.

In de loop der jaren stelt u vaak de koers van uw bedrijf bij om nog efficiƫnter te kunnen werken, of om te kunnen voldoen aan een veranderende vraag.

ICT Zeelandia kan u adviseren in het automatiseren van uw bedrijfsstrategie en waar nodig de huidige automatisering actualiseren.

Samen met u nemen we uw bedrijfsprocessen door, waarin we u ook gelijk begeleiden naar passende oplossingen voor eventuele verbeterpunten.
Hierbij moet u denken aan het koppelen van (database)gegevens, opzetten van intra- en extranetten, het actualiseren van uw website en het hands-on verbeteren van uw netwerk- en/of systeembeheer.

Behalve arbeid op urenbasis bieden wij u de mogelijkheid tot het outsourcen van uw systeem- en netwerkbeheer, tegen een aantrekkelijk tarief.
Met behulp van een SLA (Service Level Agreement) heeft u dan een full-time systeembeheerder/technisch analist 'in dienst' tegen een fractie van de kosten.

Uw SLA wordt gebaseerd op het aantal werkplekken, servers, netwerk en het onderhoud dat deze opzet met zich meebrengt.
Vaak kunnen wij voor een groot deel op afstand uw problemen oplossen, maar indien dit niet mogelijk is, staan wij direct bij u op locatie.
Dit alles valt binnen de SLA.
Zo heeft u bij storingen altijd direct een oplossing in huis.

Een SLA verzekert u dus van duidelijkheid, zekerheid en overzicht.
Niet alleen van uw ICT, maar ook het financiële aspect hiervan.
ICT Zeelandia biedt u namelijk periodiek een rapport aan van het functioneren van uw ICT en noemt ook advies- en kritieke punten.
Op deze manier heeft u altijd een transparant overzicht van de kosten en mogelijke uitgaven met betrekking tot uw automatisering.